In i dimman

I lördags ställde jag klockan för att åka ut och fota med Frida tidigt på morgonen. Det hade varit så fin dimma dagarna innan så vi tänkte passa på att ta vara på den. Vi åkte ut mot Grava och dimman låg ganska tjock, men när vi närmade oss så började solen titta fram och dimman försvann i stort sett. Så himla typiskt, det blev lite panik men vi kastade oss ut på ett öppet fält, frosten låg alldeles vit och morgonsolen kikade fram lite smått. Och herregud så bra det blev, trots att vår dimma försvann. Ljuset i bilderna blev så himla fint, magiskt! 
 
Jag vill ju även börja filma lite så jag passade på nu när jag ändå hade Frida med mig. Så jag klippte snabbt ihop en liten snutt när jag kom hem från jobbet förut. Lägger kanske ut det framöver nångång.
 
 
 
 
 
 
 
 FRIDA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback