25

Ja nu börjar man bli gammal, fyllde 25 år för drygt två veckor sen. Fick massa fint och välbehövligt! :) <3
 
Jag har kommit in i en liten shopping period nu också när det gäller kläder. Det har varit så himla mycket husgrej och inredning att jag liksom tröttnat på att köpa kläder, men nu lagom till hösten har suget kommit tillbaks, på både gott och ont (min plånbok är väl inte lika glad som jag). Senaste veckan har det hunnit bli bland annat ny jacka, skor, väska och nya blusar.
 
Igår var jag till frisören och fixade frillan också. Jag vågade mig på något annat än folieslingor som jag kört på i flera år nu. Det fick bli en balayage, mörk botten med mitt blonda kvar i längderna. 
 

Födelsedagspresent från Jonas, nya favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback