Träningsmotivation

Köpte mig lite träningsmotivation i torsdags, det brukar hjälpa med lite nya träningskläder för att komma igång igen, konstigt nog.
 
Skulle köpa mig ett par träningstights och hittade ett par från DOM som jag köpte. En härlig färgklick i rosa/lila, känns perfekt nu när det börjar bli vår ute :) Men jag gick även förbi skoavdelningen, det är aldrig bra. Jag älskar träningsskor, finns så många fina i härliga färger. Jag som annars i stort sett bara har vitt och svart i garderoben älskar färg på träningsskor. Så jag kunde inte hålla mig från dessa knallrosa från Nike. Mina andra träningsskor jag har är också från Nike men i blå och orange, varit väldigt nöjd med dom så det fick bli Nike igen.
 
Jag måste förresten få ordning på mina bilder, denna har jag tagit med min iphone och den blev bättre i skärpan än när jag laddar upp bilder från min systemkamera, jättetrist ju! Dumma blogg.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback