Ski Sunne

Sedan jag och Jonas blev tillsammans har vi sagt att vi ska iväg och åka skidor, och nu, över sex år senare kom vi iväg. Det blev en dagstripp till Ski Sunne i söndags och det var kanonväder, varmt och soligt! Vi hyrde skidutrustning på plats, väldigt smidigt. Med tanke på att det tog så lång tid för oss innan vi ens tog oss till en skidbacke så tyckte jag det var onödigt att köpa skidor och hela köret, det räckte med en ny skidjacka och termobyxor för min del, Jonas är dock sugen på att köpa skidor, men jag väljer nog att hyra :)
 
Skidåkningen gick ganska bra till en början, med tanke på att jag har åkt fem gånger i hela mitt liv och senaste gången var tio år sedan. Men jag lyckades göra en vurpa så jag slog mig ordentligt på ena sidan låret, och efter det var det inte lika kul längre, haha. Jag trodde det skulle bli ett ordentligt blåmärke med det syns knappt. Kan dock inte ligga på den sidan när jag ska sova och när jag kör bil känns det som jag sitter på en stor böld, är svullet och ömt. Förutom det så var det en toppendag i backen, himla mysigt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback