Jennys babyshower

I lördags hade vi Jennys babyshower! Hon är beräknad att föda 5 mars så det är snart dags :) Det blev lite stressigt med planering eftersom det varit jul och nyår men jag tycker vi fick till det bra ändå. Ännu stressigare var det när vi väl kom hem till Jenny i Örebro för att förbereda. Jennys man hade lurat iväg henne så vi hade huset själva, dock bara 30 min! Under dessa minuter skulle vi fixa bål, dekorera tårta, pynta och duka fram allt, lite smått kaos! Men vi hann och hem kom en Jenny som inte anat något :) Så det blev en mysig och lyckad babyshower!

Här kommer lite bilder tagna i all hast.


 
 
 
 
 


 
 
 
Vi hade bakat massa godsaker i form av småkakor, morotskaka, cupcakes och cake pops. Cake popsen fick vi hjälp med av duktiga Emma, cake pops proffset!
 
 
 






 
Vi lekte såklart lite lekar också! Vi gissade på födelsedatum, kön, vikt och längd på en kalender vi gjort i ordning. Sedan åt vi givetvis barnmat (fy vad äckligt det var) och gissade storlek på Jennys mage. Bilden här ovanför kan ni se felmarginalen på vinnaren Sara och förloraren (jag), haha, jag trodde uppenbarligen att Jenny var väldigt tjock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback