Januari - fylld med inredning

Under januari har jag köpt mycket inredning. Ska försöka ta lite kort någon dag och lägga upp. Är nog mest nöjd med min pinnstol, den gjorde sig så himla fint i vardagsrummet. 
 
Här är ett litet smakprov. Ett ljusfat i marmor, doftljus som luktar sååå gott, liten glasflaska, dekorationshjärtan och fina tulpaner som dock ledsnade lite för fort. Det stora ljuslyktan har jag haft sedan innan. Är inte så nöjd med upplägget, är så himla svårt att få till det snyggt på ljusfat tycker jag. Var väl tänkt att den skulle vara nån liten blomma eller nåt annat i flaskan men har inte blivit det än, så just nu ser den mest lite missplacerad ut ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback