Nytt objektiv och en konservburk

Idag har jar äntligen köpt mig ett nytt objektiv! Jag valde ett 50mm 1,4 från Canon för att byta upp mig från mitt 1,8 som jag kört med annars. Jag vill ut och testa nu, men jag får lov att vänta tills det är dagsljus. Och helst ha någon att fota eftersom det främst är porträtt jag vill testa och se skillnad på.


Jag pysslade ihop en liten burk här förut också. En liten pennburk eller vad man nu vill ha den till. Gjord av en konservbruk, presentpapper och snöre. Lätt som en plätt. Det ser lite bättre ut när man ser helheten bland alla andra saker men tänkte att ni skulle få en närbild :) Tänkte göra fler liknande i andra storlekar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback