Äggpromenad

Gick äggpromenaden i Grums imorse, 7 rätt av 12 blev det så kom hem med 7 ägg som vinst :) Kan inte komma ihåg när jag gick den senast, väldigt många år sedan. Blev nostalgisk över att vara i Grums igen, mycket är sig likt samtidigt som det är så mycket som ändrats. Åkte förbi vårt gamla hus och det var helt annorlunda. Kändes inte alls som det var där jag växte upp, lite sorgligt på något vis. 
 
Imorgon blir det påskmiddag hos mamma. Tar nog med mig kameran upp så får vi se om jag hinner att fota lite, finns en fors där som jag velat fota hur länge som helst nu, men behöver ett gråfilter och det har jag inte :( Ska pröva ändå tänkte jag.
 
 
 
Mina gula ranunklar, över två veckor har jag haft dom nu. Det längsta jag lyckats hålla snittblommor i liv tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback