Jobbbbbb

Nu har det blivit sådär tomt här igen, jag har jobbat 12 dagar i sträck så jag får skylla på det. Men nu har jag äntligen haft en efterlängtad helg! Skönt att få sova ut lite och ladda om batterierna :)
 
Sedan sist minns jag knappt vad jag gjort men jag har i alla fall färgat håret mörkare så nu är det ljusblonda borta (det blev i stort sett ljusbrunt men efter att ha duschat håret några gånger så är det nu mer naturlig mellanblond). Jag har köpt mig en bil också, äntligen får jag väl lov att säga. Det blev en Toyota Corolla, den ska tydligen vara bäst i besiktningstester så hoppas den håller vad den lovar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Katta

Vilken fin blogg du har! Älskar headern ^^

2014-09-30 @ 16:32:45
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback