Avstämning hus och bil

Bromsljusen fungerade inte, det var det jag fick som anmärkning på bilen på besiktningen. Lite klantigt att inte titta det innan men jag hade ju räknat med massa andra anmärkningar så tänkte att det var lite skitsamma. Men tji fick jag och glad blev jag trots ombesiktning! Bytte lampor och nu ska den bara in på efterkontroll.
 
Avstämning för huset då, gästrummet och kontoret är färdigmålat, golv är lagt i gästrummet (golv på kontoret lade vi innan det målades). Gästrummet ska få upp något mer på väggen, blommor i fönstren så är det helt klart sen! Kontoret står i kaos just nu, det är fullt i våra kläder för vi har gett oss på att göra om i vår klädkammare. Så just nu målar vi väggarna och sedan ska det läggas golv. När det är klart blir det nog lite lugnare på renoveringsfronten framöver, måste ju hinna vila och leva ett normalt liv också, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback