Mitten på veckan

Halva arbetsveckan har gått, halva kvar tills det är helg. I måndags var jag och Maja på bergvik och shoppade lite för att sen åka hemåt och färga hennes hår. Jag har inte färgat hår på jag vet inte hur länge, så hälften hamnade på handduken, i majas ansikte och på mina armar ungefär, haha.
 
Igår tog jag äntligen tag i att lämna in iphoneladdaren, jag hade den modellen som kan överhettas. Jag får dock vänta ca fem dagar innan jag får en ny så det är lite drygt, men jag har en laddare på jobbet och på torsdag kommer jonas hem så det ska nog gå bra ändå :) Jag känner att jag har varit på språng hela tiden nu det senaste, har knappt varit hemma så ska försöka ta det lilla lugna innan helgens bravader drar igång! Får väl se hur det går, ska ju vara fint väder idag för en gångs skull, och det kan man ju inte missa.
 
Random bild från i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback